Monday, March 23, 2009

Malam Anugerah Kinabalu (MAK 08/09)

Tema MAK kali ni..

Black, Red & Masquerade

memang satu kelainan kan??? tahniah kepada semua AJK yang gile2 bertungkus lumus...memang best!! to geebah,tahniah sebab dapat gak panggil BUNKFACE tuk perform..hehe~



aku & raid..

dun no why the quality of the picture is so bad...


umai + wanie (floorep kitorg)..


k.ja & syawal..(sory dear,pic still not clear)


k.nOni + rais..ni semua ahli meja no.53..


raid..yAniE..sUe & tiNie..


bersama teman2 seperjuangan..
Iryani je kot penghuni asal Kolej 8..akU ex-4th..raid ex-10th..asma,atie n lina ex-3rd..
dan di sini kami bergabung..memg best gile..!!
8th is the best kolej!!!
aku memg minat gile ngan lagu kolej 8..tapi still lupe lirik..huahuahuahua..
tapi yang pasti..aku nyanyi dgn penuh semangat mase majlis penutup tu..

ni la lirik lagu kolej 8..
[setelah mintak geebah nyanyikan utk aku..hehe..thanx geebah!!sedap suare geebah..=)..]

'Berada dalam satu perjuangan..
Menuju ke satu wawasan..
Cemerlang berterusan..
Menjadi kolej yang ternama..
Kebanggaan rakyat & negara..
Kita satukanlah dengan keyakinan..
Pastikan kita selangkah di hadapan..
Di sinilah kita satukan cita - cita..
Satu tekad, satu tujuan..
Kita pastikanlah kinabalu tercinta..
Kan teratas di persada perdana..'

~~~ *******~~~



3 comments:

  1. waaa!!!cedeynye x dpt join korg brgmbar....huk222....=(...yanie, puji bira ikhlas ea sore org nyanyi sdap ke x....huahahaha....=D

    p/s: BUNKFACE tu khas dedicated to you all my frinds...korg excited sgt kn nk BUNKFACE...now...here they came...hehe...=)

    ReplyDelete
  2. yaniey sgt cun pd mlm itu..
    fewitttt..
    :)

    ReplyDelete
  3. Lagu tu saya cipta tahun 1997 masa final year kat UM dan kolej 8

    heh..heh. 12 tahun berlalu..

    ReplyDelete