Wednesday, March 4, 2009

Mom's Scarf (tudung online)

Mom's Scarf....

100% menggunakan tangan..Ia dinamakan Mom's Scarf sebab ia dijahit oleh mak aku yang tercinta..Specialnye tudung ni sebab ia merupakan 100% jahitan tangan + menggunakan manik..kat pasaran memang dah ade tapi korang tahu sendiri la harganye..aku dah survey harga yang ade kat pasaran dan kebanyakannye mencecah sehingga ratus ringgit..yang paling mahal aku pernah jumpe - harganye rm150..tak tawla kalo ade yg lagi mahal dari tu..so,disebabkan mak aku yang jahit,aku bagi special harga kat sesape yang berminat nk tempah..harganye hanya rm70 termasuk kos penghantaran..warna tudung,warna bunga,warna mHye..kali ni aku nk promote tudung yg dijahitanik n pattern ape yg korg nak,semua korg tentukan sendiri..ni sesuai la kalo korang nk kasi hadiah kat mak korg ke..kakak korg ke..sesape je..sesape yang xsuke bunga @ jahitan yang 'over' a.k.a suke yang simple2 pun sesuai pakai tudung ni..sebab jumlah bunga yg dijahit tu takla terlampau banyak..tempoh penghantaran adalah lebih kurang 2@3 minggu dari tarikh korg tempah..bergantung pada jumlah tempahan..kat sebelah tu ade beberapa contoh pattern yg ade..yg terbaru belum lagi diupdate sebab xsempat nk ambik ( sebab nak balik kl..so xsempat nk ambik ngan mak aku )..so sesape yg berminat bolehla tinggalkan msg@ comment korg..k..check it out!! =)

No comments:

Post a Comment